FAQ: Răspunsuri la cele mai frecvente întrebări

Cand ajunge comanda mea ?

In primul rand sa știți ca cel mai mic preț al produsului il obtineti daca achitati cu cardul si daca optati pentru livrarea in EasyBox, adica o reducere de aproximativ 10 lei.

Firmele de curierat functioneaza in felul urmator: in fiecare zi curierii colecteaza coletele de la toate adresele de unde au comenzi, operatiune care se termina zilnic in jurul orei 17. Dupa ce ridica toate coletele. se duc la sediul firmei lor sa le depuna. Toate coletele stranse astfel in fiecare localitate, pleaca de la ei in asa-zisele HUB-uri de colectare. De regula camionul care transporta coletele spre HUB-uri părăsesc localitatile in jurul orei 18 si le transporta noaptea. HUB- ul alocat zonei de unde pleaca Dosarele X, de exemplu, este in Sibiu. De la HUB urmeaza ca toate colete sa fie redistribuite in fiecare localitate care are curieri, astfel incat a doua zi toti curierii sa fi primit coletele care urmeaza sa fie distribuite in zonele lor, la adresele voastre.

Pe scurt, daca totul “merge struna” si voi plasati o comanda pana la ora 14, de luni pana joi,sunt toate sansele pentru comenzile voastre sa va ajunga a doua zi ! Cand noi plasam comanda (cu toate coletele care au fost comandate pe dosarelex.ro) catre Fan Curier dupa ora 14, sistemul aloca un curier sa vina sa ridice comenzile DEABIA A DOUA ZI. Deci voi veti primi coletele, in acest caz, dupa 48 de ore.

Lucrurile stau insa diferit atunci cand plasati o comanda pe dosarelex.ro in intervalul vineri dupa ora 14 – duminica ora 23:59. In acest caz curierul va ridica coletele voastre deabia luni si le veti primi marti. Lucrurile pot sta diferit chiar atunci cand comenzile voastre sunt plasate de luni pana joi, pana la ora 14, daca curierul are foarte multe colete in ziua respectiva si se intoarce la sediu dupa ora 18, rateaza camionul care duce coletele la HUB, deci se mai adauga o zi la livrare.

Acestea sunt motivele pentru care primirea coletelor poate dura intre 24 de ore si 96 de ore. Practic odata plecat coletul de la adresa noastra, catre voi, din pacate nu mai este in puterea noastra livrarea ultra-rapida. Ce va putem garanta insa,este ca in orice caz, jocul acesta minunat merita toata asteptarea 🙂 Si cu aceasta ocazie, va reamintim ca Plicurile bonus A, B, C NU trebuie desfacute sub nici o forma la inceputul jocului, astfel veti distruge orice mister si jocul nu va mai avea nici pe departe farmec si suspans. Deci aveti grija, deschideti plicurile bonus doar atunci cand primiti instructiuni sa o faceti, ok?

Cand apare un nou caz?

Ne-am propus ca un nou caz sa apara odata la doua luni, pregatirea documentelor, tiparirea, ambalarea manuala pe care o facem sunt procese care dureaza si cer atentie si concentrare maxime. Orice fel de greseala sau document lipsa pot avea un impact semnificativ in produsul final si in acest caz voi nu v-ati mai putea bucura asa cum se cuvine de acest joc. Dorim din tot sufletul sa ne putem tine de cuvant. Deja este in teste finale un nou produs si speram ca in cel mai scurt timp sa il scoatem la vanzare. E o chestie de cateva zile, o saptamana!

Ce fac daca lipsește un document din dosar?

Printre primele documente din dosar este o lista a tuturor documentelor. Daca lipsește vreunul, va rugam sa ne trimiteți un email la adresa contact@dosarelex.ro Vom “cerceta cazul” 🙂 si stabilim cum procedam mai departe. Pana acum ne lăudam ca nu a lipsit nici un document din dosare! Dar daca se intampla, rezolvam cazul.

Pot primi un ramburs?

Conform politicii noastre de ramburs si retur, publicat AICI, puteti trimite coletul inapoi in termen de 14 zile de la data achizitiei, fara nici un fel de problema. Conditia este ca dosarul sa fie neutilizat, cu sigiliul intreg si fara urme de utilizare. Daca dosarul a fost folosit, nu va putem opera returul.

Cum plasez o comanda?

Cititi mai jos: